
Psychoterapeutka pracująca w nurcie Integracyjnym (Szkoła Profesjonalnej Psychoterapii przy Instytucie Psychoterapii Zdrowia w Warszawie) – łącząca główne szkoły psychoterapii – poznawczo-behawioralną, Gestalt, psychodynamiczną łącząc je tj. w “Trzecią Falę” terapii poznawczo-behawioralnej CBT – m.in. specjalizuje się w terapii dialektyczno-behawioralnej (DBT), akceptacji i zaangażowania (ACT). Odbywała staż w NZOZ Ośrodku „Ogród” Psychoterapii i Promocji Zdrowia w Warszawie. Posiada doświadczenie w pracy w Ośrodku środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży – I stopień referencyjny NFZ, filia na Targówku, gdzie pracowała z młodzieżą, rodzicami i całymi rodzinami.
Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, studia podyplomowe z Relacji Interpersonalnych i Profilaktyki Uzależnień na tymże Uniwersytecie, a także z Jobcoachingu – Doradztwa zawodowego, edukacyjnego i coachingu kariery na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
Ukończyła kursy specjalistyczne z tematyki Arteterapii (terapii sztuką), Socjoterapii, mediacji a także Porozumienia bez przemocy (NVC), uzależnień behawioralnych, dialogu motywującego.
Ukończyła ponadto szkolenie Externship w Polskim Stowarzyszeniu EFT (Terapia skoncentrowana na emocjach) w obszarze terapii par. Ukończyła zaawansowane szkolenie z ACT czyli Terapii Akceptacji i Zaangażowania, Interwencji kryzysowej. Ukończyła certyfikacje z części praktycznej i teoretycznej z zaawansowanego szkolenia Terapii dialektyczno-behawioralnej – DBT COMPREHENSIVE. Jest pod stałą superwizją w psychoterapii dorosłych i młodzieży, jak i terapii par.
Ponadto ukończyła specjalistyczne szkolenia z tematyki diagnozy osób z ADHD, Treningu umiejętności społecznych dla młodzieży i dorosłych, jak również ciągle poszerza swoją wiedzę w pracy z osobami neuroróżnorodnymi (ADHD I ASD). Diagnoza psychologiczna ADHD może być pomocna w celu uzyskania lepszego wsparcia w leczeniu psychiatrycznym, farmakologicznym jak i poznania siebie lepiej. Odbywać może się ona stacjonarnie jak i online. Udział w procesie diagnozy psychologicznej ADHD nie jest równoznaczne z otrzymaniem opinii o występowaniu objawów ADHD. Trudności mogą być również związane z innymi przyczynami nie związanymi neroróżnorodnością.
Obszary wsparcia i pomocy:
- Kryzys w najbliższych relacjach: w związku, w małżeństwie, w rodzinie, w przyjaźni,
- trudności w pracy,
- nauka budowania i rozwijania relacji w przyjaźni i miłości, związku, małżeństwie,
- nieradzenie sobie z samotnością,
- niskie poczucie wartości, pewności siebie,
- nieradzenie sobie napięciem, stresem, lękiem i niepokojem,
- trudności nad mówieniem „nie” i stawiania granic tj. postawy asertywnej,
- wzmacnianie motywacji w osiąganiu postawionych celów,
- pesymistyczne nastawienie do świata,
- obniżony nastrój/depresja,
- kryzys życiowy, emocjonalny,
- wspieranie osób neuroróżnorodnych, polepszanie jakości życia – ADHD, ASD (spektrum autyzmu),
- wsparcie przy wyborze drogi zawodowej/życiowej.
Prowadzi psychoterapię stacjonarnie oraz on-line (hybrydowo – raz na jakiś czas jest możliwość spotkania stacjonarnego) dla dorosłych i młodzieży (od 15-16 r.ż.), jak również terapię dla par. Przeprowadza diagnozę osób dorosłych w kierunku ADHD. Przyjmuje również na konsultacje psychologiczne, konsultacje wspierające rodziców w kwestiach wychowawczych.
